Zásilková služba PPL

Informace pro příjemce službou PPL

Zásilka Vám bude standardně doručována v rozmezí od 8 do 18 hodin do 24-48 hodin od expedice. - UPOZORŇUJEME ZÁKAZNÍKY, ŽE SI NEMOHOU VYBRAT PŘESNÝ ČAS DOVOZU ! JE POUZE V DANÉM ROZMEZÍ !
Pro slovensko je doba dodání cca 48-72hodin - pracovní dny a zásilku Vám doveze PPL/DHL - nově od 1.2.2015
Upozornění: Pro zásilky přes PPL je nutné zadat Váš telefonní kontakt  při objednávce !  - bez něj nelze odeslat zásilku .
Možnost volby VEČERNÍHO DORUČENÍ od 17 až do 21 hodin ve vybraných lokalitách. Seznam lokalit naleznete zde.- POKUD BUDETE VYŽADOVAT VEČERNÍ DORUČENÍ - PŘIPIŠTE DO POZNÁMKY K OBJEDNÁVCE ALE NEJDŘÍVE SI OVĚŘTE ZDA JE MOŽNÉ VEČERNÍ DORUČENÍ PRO VAŠI LOKALITU ! POKUD SI VYBERETE VEČERNÍ DORUČENÍ A NEBUDE MOŽNÉ, BUDE ATOMATICKY ZMĚNĚNO NA DENNÍ DORUČENÍ !
Neobdrželi jste Vámi očekávanou zásilku ?
Každá zásilka má své číselné označení, které Vám bude sděleno e-mailem při odeslání zásilky. Pomocí tohoto čísla můžete sledovat pohyb zásilky až k Vám domů. Stačí zadat číselný kód zásilky přímo na stránkách PPL nebo do políčka níže.
V případě, že se Vám nedaří najít Vaši zásilku, či je již několikátý den na cestě k Vám, prosím kontaktujte společnost PPL CZ s.r.o. na bezplatné telefonní lince: 840 775 775
Doběrečné lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou. Terminálem pro platbu kartou je vybaven každý řidič PPL.
Den před doručením zásilky Vás PPL vždy informuje prostřednictvím emailu.
Datum, adresu doručení nebo večerní doručení můžete změnit dle Vašich potřeb prostřednictvím našeho webu www.pplbalik.cz.
V případě změny doručovacích parametrů je nejzazší termín pro doručení zásilky 7 dní od prvního pokusu o doručení.
Řidič PPL Vás bude v den doručení zásilky kontaktovat na Vámi uvedené tel. číslo, aby dohodl podrobnosti předání.
V případě nezastižení Vás budeme informovat prostřednictvím emailu nebo SMS a zásilku Vám automaticky doručíme zdarma následující pracovní den.
Jestliže doručení není úspěšné ani v případě druhého pokusu, bude Vaše zásilka uložena na příslušném depu po dobu 7 dní. Pro sjednání třetího doručovacího pokusu je nutno kontaktovat PPL.
Cestu Vaší zásilky můžete sledovat na webových stránkách www.ppl.cz, prostřednictvím mobilního webu http://m.ppl.cznebo prostřednictvím mobilních aplikací PPL CZ pro iPhone nebo Andriod (ke stažení na webu PPL)
Na stránkách www.ppl.cz lze využít harmonogram doručování s nejpravděpodobnějším časem doručení Vaší zásilky, dle PSČ doručení.
Obecné informace 
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu
Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad
Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči
Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní
Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení