Vrácení zboží a reklamace
Nyní máte možnost zadat Reklamaci nebo odstoupení od smlouvy online ( Nemusíte tak nic vypisovat ručně ).
Reklamační protokol nebo Odstoupení od smlouvy vám bude zaslán po zařazení na e-mail.
Upozornění : Zadejte číslo objednávky nebo číslo faktury a správný email - na který byla vytvořena objednávka, jinak systém nedohledá vaši objednávku .
Pokud se jedná o zboží zakoupené v kamenném obchodě a zákazník nemá vytvořen účet - může reklamovat zboží online ale s ručním zadáním. - ODKAZ ZDE
Reklamace - Zadejte číslo objednávky nebo číslo faktury a správný email - po zadání vám bude odeslána zpráva na email pro další postup
Vrácení zboží do 14ti dní ( odstoupení od smlouvy - týká se pouze ESHOPU ) - zadejte váš email - po zadání vám bude odeslána zpráva na email pro další postup