Vrácení zboží a reklamace

Nyní máte možnost zadat Reklamaci nebo odstoupení od smlouvy online ( Nemusíte tak nic vypisovat ručně ).

Upozornění : Zadejte číslo objednávky nebo číslo faktury a správný email  - na který byla vytvořena objednávka, jinak systém nedohledá vaši objednávku .
Pokud se jedná o zboží zakoupené v kamenném obchodě a zákazník nemá vytvořen účet - může reklamovat osobně v prodejně nebo online pomocí čísla objednávky - FA - paragonu.
Reklamace - Zadejte číslo objednávky nebo číslo faktury a správný email  - po zadání vám bude odeslána zpráva na email pro další postup
Vrácení zboží do 14ti dní ( odstoupení od smlouvy - týká se pouze ESHOPU ) - zadejte váš email - po zadání vám bude odeslána zpráva na email pro další postup
Upozornění :
Při nákupu online je možné odstoupit ve lhůtě 14 dnů od kupní smlouvy a zboží vrátit bez udání důvodů. V případě elektronických cigaret, náplní a příslušenství (typicky žhavících hlav, Clearomizérů , Atomizérů ), které se prodávají v uzavřeném obalu, bohužel není možné vrátit zboží, které bylo z tohoto obalu vyjmuto / použito, a to z hygienických důvodů - dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku.