š
EC-original

Reklamační řád

Postup při reklamaci :

Reklamace všeobecně:

Kupující je povinen doručit reklamované zboží na adresu uvedenou na www.ec-original.cz - prodávajícího v kompletním balení (pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak ) , s kopií kupního dokladu (postačí číslo faktury nebo jméno kupujícího tak aby bylo možné zpětně dohledat doklad o koupi)  a písemným popisem vady reklamovaného zboží a to pouze na reklamačním listu k tomu určeném !  Prodávající musí dodržet zákonem stanovenou lhůtu pro vyřízení reklamace, tj. 30 dnů od fyzického převzetí reklamace. V případě nedodržení této lhůty má kupující právo odstoupit od smlouvy. V případě uznání reklamace odešle prodávající kupujícímu opravené, nebo nové zboží. V případě neoprávněné reklamace hradí náklady na dopravu a případné jiné náklady kupující.

UPOZORNĚNÍ :

Pokud v zásilce bude chybět nějaké zboží , je možné reklamovat tuto skutečnost, ale v den převzetí zásilky, na pozdější reklamaci tohoto tipu nebude brán zřetel. ( aby si někdo vzpomněl po týdnu že něco chybělo v zásilce ) Děkujeme za pochopení

INFORMACE O STAVU REKLAMACE :

Technické oddělení : reklamace

reklamace@ec-original.cz - vyřízení reklamací pouze zde , na jiné maily dotazy ohledně reklamce neposílejte - nebudou vyřízeny.

Pokud budeme informováni o reklamaci na tento mail - reklamace@ec-original.cz , budete o postupu vyřízení informováni mailem. Pokud napíšete na jiný mail, než který je k reklamaci určen, nebudete o stavu reklamace informováni !!

 Postup:

  1. O reklamaci nás můžete, ale nemusíte informovat telefonicky nebo e-mailem. ( pokud nás nebudete informovat o reklamaci, prosíme aby vše bylo vyplněno na reklamačním listu správně ) - mailem pouze na reklamace@ec-original.cz - na jiny mail nebude brán zřetel (mailů je mnoho a dohledat něco zpětně je možné pouze na daném mailu k tomu určeném - děkujeme za pochopení).
  2. Zboží zašlete DOPORUČENĚ na naši adresu provozovny ( prodejna ) a to : PETRA PŘASLIČKOVÁ - PROVOZOVNA EC-ORIGINAL , DLOUHÁ 576/1 , BRNO - BOHUNICE  PSČ 625 00 - Pokud reklamaci zašlete do Ostravy NEBO NA STAROU ADRESU - nebude reklamace vyřízena !!!!  ( v adrese musí být napsáno PROVOZOVNA !!! )
  3. Do zásilky uveďte důvod reklamace na Reklamačním listu ! viz níže
  4. Reklamovat zboží lze také osobně v prodejně EC-ORIGINAL - Dlouhá 576/1, Brno - Bohunice , 62500 - je ale nutné přinést s sebou fakturu a vyplněný reklamační list. ( reklamační list je možné u nás sepsat na prodejně )

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího fyzického převzetí.

Po přijetí zásilky bude výrobek předán reklamačnímu oddělení k vyřízení reklamace.
V případě nekompletnosti bude přijetí pozastaveno až do doby zkompletování. ( bez reklamačního listu, který je ke stažení na této stránce, nebude reklamace vyřízena až do doby obdržení reklamačního listu )

Zásilky na dobírku se nevyzvedávají a jdou zpět na náklady odesílatele!
BEZ REKLAMEČNÍHO LISTU REKLAMACE NEBUDE VYŘÍZENA DO DOBY DODÁNÍ TOHOTO DOKUMENTU ( prosíme aby jste nepsali na nějaký papír něco o závadě apd . od toho je reklamační list )

Danový doklad/faktura není potřeba přikládat ,stačí napsat číslo faktury ! - neplatí pro osobní vyřízení reklamace

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.

Veškeré záruky k produktům jsou napsány zde kliknout

  • Záruční doba počíná běžet okamžikem převzetí zboží a reklamačního listu kupujícím
  • Kupující je povinen prohlédnout zboží ihned po převzetí a zkontrolovat, zda je nepoškozené, kompletní a bez jiných závad. Prodávající nenese odpovědnost za poškození zboží během přepravy k zákazníkovi, proto, je-li zboží poškozeno dopravou, kupující sepíše s přepravcem protokol o škodě a škodu vymáhá na přepravci, který za tuto škodu v plné míře zodpovídá.
  • Zboží, které reklamujete, je nutno vrátit v původním obalu (pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak ), včetně dokladu o zakoupení, který slouží zároveň jako záruční list. (staří napsat na reklamační list číslo faktury ) Dále je nutno přiložit REKLAMAČNÍ LIST  s popisem závady.
  • Reklamované zboží nezasílejte na dobírku, doporučujeme pojištění jeho dopravy.
  • V případě splnění výše uvedených podmínek garantujeme maximální urychlení reklamace a její vyřízení formou výměny zboží či vrácení peněz. Reklamaci odbavujeme do 30 pracovních dnů.
  • _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  • Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :
  • Reklamaci nelze uplatnit na závady atomizeru, které vznikly použitím neoriginálních náplní či e-liquidu, které uživatel zakoupil jinde než na eshopu ecigareta-roriginal.cz Na trhu jsou i náplně a e-liquidy s agresivnějším složením, které mohou poškodit atomizer,clearomizer. Veškeré náplně a e-liquidy prodávané na  eshopu ecigareta-roriginal.cz. jsou určeny do elektronických cigaret prodávaných na  eshopu ecigareta-roriginal.cz a mají potřebné certifikáty pro jejich používání.
  • Reklamaci nelze uplatnit na závady atomizeru, clearomizeru, které vznikly v souladu s neprávným použitím. Záruka se také nevztahuje na vypalování spirálek apd. - záruka na poškození atomizeru, clearomizéru  touto metodou se nevztahuje, jelikož je tato metoda v rozporu s běžným používáním a múže tak dojít k poškození produktu příliš vysokou teplotou zahříváním . Tyto metody jsou pouze na vlastní nebezpečí, které nedoporučujeme a proto se záruka na ně nevztahuje.
     
  • Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
  • Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
  • Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  • Výrobek byl poškozen působením živlů.
  • Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  • Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.
  • Mechanickým poškozením (např. pádem, nadměrným tlakem apod.),
  • Použitím nevhodných, popř. pro daný typ výrobku nedoporučovaných baterií a zdrojů či nevhodných obalů/pouzder a jiného příslušenství,
  • Ve spojení výrobku s nestandardním příslušenstvím,neodborná instalace, zacházení, obsluha, nebo zanedbání péče o zboží,
  • Instalací nebo používáním výrobku v rozporu s návodem k obsluze či jeho použitím pro jiné účely, než je pro tento typ obvyklé,
  • Neodbornou manipulací, popř. zásahem do výrobku nepovolanou osobou,
  • Poškozením stykem s přírodními živly (např. stykem s vodou, ohněm, žárem apod.), oxidací, znečištěním a poškozením v důsledku živelních či jiných lokálních jevů (např. bouřky, přepětí v síti apod.),
  • Elektrické přepětí (zjištěné dle servisní diagnostiky výrobce, či viditelně spálené součástky nebo plošné spoje),
  • Běžným opotřebením (u baterií , zejména ztráta kapacity běžným opotřebením či opotřebení krytu), vadnými bateriemi,
  • Skladováním mimo rozsah teplot: přístroj: –25 °C až 55 °C, baterie: 0 °C až 49 °C,
  • Používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy stanovenému prostředí,
  • Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s všeobecnými zásadami, je výrobek používán v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci producenta na webových stránkách ke zboží,
  • Byl výrobek používán v rozporu s účelem, k němuž je určen,
  • Zboží bylo poškozeno působením počítačového viru - aktualizace firmware apd.
  • Byla zjištěna nedovolená manipulace či falšování záručního listu a dokladů o koupi,
  • Na opotřebení výrobku (nebo jeho dílů) způsobené jeho obvyklým používáním,
  • Poškození způsobené ohněm, vodou, elektřinou nebo jinou živelnou událostí,
  • Vady způsobené užíváním v rozporu s účelem, k němuž je výrobek určen,
  • Nesprávným používáním výrobku, nedodržením návodu k obsluze a nedostatečnou údržbou,
  • Vady vzniklé mechanickým poškozením výrobku,
  • Zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí,
  • Vady vzniklé neodborným zásahem do výrobku nebo neodbornou opravou výrobku,
  • Porušení ochranných či záručních pečetí, čárových kódů a nálepek, pokud na nebo ve výrobku jsou,
  • Poškození zboží při přepravě (tyto škody je nutné řešit přímo s dopravcem v souladu se Všeobecnými obchodními podmínkami prodávajícího

Reklamační list ke stažení

Formulář reklamacní list dokument word

Formulář reklamacní list dokument pdf

Pro zákazníky co nemají možnost vytisknout a přiložit dokument k reklamaci postačí vyplnit a zaslat na náš e-mail - reklamace@ec-original.cz

Odstoupení od smlouvy :

Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží předem dohodnutým způsobem. V případě poškození zboží bude částka pro vrácení konzultována dodatečně.

Zboží zašlete DOPORUČENĚ na naši adresu provozovny a to : PROVOZOVNA - PETRA PŘASLIČKOVÁ , DLOUHÁ 576/1 , BRNO - BOHUNICE  PSČ 625 00

Odstoupení od smlouvy ke stažení

Formulář odstoupení od smlouvy dokument word

Formulář odstoupení od smlouvy dokument pdf

Pro zákazníky co nemají možnost vytisknout a přiložit dokument k reklamaci postačí vyplnit a zaslat na náš e-mail - reklamace@ec-original.cz

Posléze bude zákazníkovy zaslán dobropis - ten je nutné podepsat a naspat číslo účtu pro vrácení peněz. Po té Nám zákazník zašle (bud mailem nebo poštou) tento dobropis a na tomto základě budou vyplaceny paníze. Jinak se peníze zpět nevyplácí.

Zákaz prodeje tabákových výrobků, elektronických cigaret a alkohlu osobám maldších 18-ti let dle zákona č.379/2005 Sb. o opatřeních k ochraně před škodami působenými tabákovými výrobky, alkoholem a jinými návykovými látkami a o změně souvisejících zákonů ve znění zákonů č. 225/2006 Sb., č. 274/2008 Sb. a č. 305/2009 Sb.