Hodnocení obchodu
RB
Rostislav Bartošek
Vše v poho
L
Lukáš K.
Tento obchod má neskutečný výběr atíků, dokonce i těch, které už se neprodávají. Velmi jsem si oblíbil Dovpo Blotto, mám ho již 2 roky a zkouším nové, nic mě neuspokojilo. Tak jsem si objednal ještě jedno, kdyby se mi rozbilo. Nikde jinde se Blotto už sehnat nedá, moc děkuji tomuto obchodu za rychlé a bezproblémové dodání.
TH
Tomáš Herrmann
Bleskové vyřízení objednávky a zboží druhý den doma? Jste nejlepší, děkuji
Caliburn je jeden z nejlepších pod, vřele doporučuji
JM
Jiří Mašek
všechno OK
MV
Marta Vrbková
Doporučuji
JK
Jaroslav Kašpar
Vše vpořadku
VV
Vlasta Vackova
Ano
MJ
Michal Jaworski
Nidy žádný problém, spokojen
ŽL
Žaneta Lindnerová
S obchodem jsem velmi spokojena, jak s rozmanitou nabídkou, tak i s rychlostí dodání.
Vše super
AC
ANDREA CHAUROVÁ
Kvalitní produkty. Dobré ceny. Rychlost dodání.
KM
Karel Michlo
Spokojenost , rychlost dodaní
TŠ
Taťána Škodová
Jsem spokojená, vše přijde rychle a v pořádku. Co změna ve stavu objednávky, to hned přijde mail. Ceny dobré, velký výběr. Je vidět, že obchod si váží zákazníka .
JŠ
Jaroslav Švub
Super
DS
Dušan Srba
Výborné zpracování, skvělé podání chuti, jednoduchá obsluha
Rychlost, výběr
vše ok
Jednou jsem nevyzvedl zásilku a teď mě ruší veškeré objednávky, ikdyž tam chodím každý měsíc.
Dobrý den,
Nevyzvedl jste objednávku 2x 30.5.2022 - dvě po sobě. ( Dřívější objednávky jste měl 3 z roku 2019 )
NAVÍC jsme se vám snažili dovolat V DEN VAŠÍ POSLEDNÍ OBJEDNÁVKY, aby jsme se opravdu mohli přesvědčit zda si to vyzvednete či nikoliv ( vzhledem k nevyzvednutí předešlých objednávek) ale bez výsledku. PROTO STORNO
Snažíme se vždy chystat objednávky s osobním odběrem co nejrychleji a pak za naši snahu si ji nevyzvednete , nedáte vědět zda ji chcete či ne.. Takhle se opravdu objednávky nedělají a pokud s tímto máte problém zvednout telefon a omluvit se, že si to nemůžete vyzvednout je jen váš problém. A když píšete, že chodíte k nám každý měsíc tak proč nic neřeknete u pokladny ? Stačí se omluvit - zrušit a nemáme sebemenší problém. Dáme do poznámky objednávka zrušena na žádost a je vyřešeno.. ( nemusíme pak blokovat dané zboží jiným zákazníkům) . Bohužel k těmto storno objednávkám jsme museli přistoupit, jelikož cca 35% objednávek si dotyčný zákazník prostě nevyzvedne a nedá vědět.. Tak to prostě bohužel je.
Toto je napsáno v průběhu objednávky
Vyzvednutí objednávky na prodejně (osobní odběr) je do 3 pracovních dnů od potvrzení nachystané objednávky (dojde vám SMS a e-mail o stavu) . Prodloužit dobu pro vyzvednutí je možné jak telefonicky tak emailem, jinak bude zrušena. Neplatí pro předem zaplacené objednávky.
Takže děkujeme za vaše negativní hodnocení .............
Tým EC-ORIGINAL