š
EC-original

Zásilková služba PPL + DPD private

DPD

Doručení službou DPD Private – Balíček přivezou, kdy se vám to hodí

  • DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den.
  • O doručení vás budou informovat SMSkou a e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.
  • Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám umožní: změnit adresu nebo termín doručení, přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup, ve větších městech si vybrat interval doručení dopoledne/odpoledne/večer, poslat kurýrovi zprávu.
  • Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti nebo kreditní kartou

Mít vlastní balíček pod kontrolou znamená:

Změnit termín nebo adresu doručení

Pokud si přidáte záložní adresu, pojedeme na ni ještě v den 1. pokusu o doručení. Když si vyberete přesměrování na vzdálenější adresu nebo do výdejního místa Pickup, přivezeme vám tam balíček následující pracovní den.

Sledovat, kolik adres dělí kurýra od té vaší

Na mapě můžete v den doručení sledovat, jak se váš balíček blíží k doručovací adrese. Bydlíte na místě, které není sranda najít? Pošlete kurýrovi zprávu přímo z aplikace, ve které uvidíte i jeho jméno s fotkou.

Je to hračka. Podívejte se, jak si doručení užívá Jakub Kohák

Jak se potkat s DPD Kurýrem?

Začne to tím, že si uděláte radost v e-shopu a vyberete si dopravu „DPD Private“. 1 den před tím, než radost doručíme, vám pošleme SMSku a e-mail (podle toho, který údaj vyplníte v e-shopu) s odkazem, který vás zavede přímo do webové aplikace DPD Kurýr. Pomocí osobního kódu, který ve zprávě najdete, se přihlásíte. Pak už záleží jen na vašich potřebách, jak si doručení upravíte.

Informace pro příjemce službou PPL

Obrovské překvapení od PPL ! Od 24.10 bude doručovat zásilky i v SOBOTU !!! To je super zpráva že?.. Máme z toho velkou radost, že pro objednávky odeslané v pátek přes PPL, bude doručována i v sobotu. Pokud Vám nebude vyhovovat sobotní doručení, lze domluvit s PPL řidičem doručení v pondělí. Platí pouze pro ČR a záleží jak budou zvládat nápor balíků. Zatím se nelze na 100% spolehnout že bude zásilka doručena v sobotu !

UPOZORŇUJEME, ŽE NEJSME DOPRAVCE PPL, POUZE POSKYTUJEME DOPRAVU PPL PRO NAŠE ZBOŽÍ V ESHOPU.

Neptejte se prosím na to, kde máte balík od xxx firmy ! NEPOSKYTUJEME DOPRAVU PPL !

Zásilka Vám bude standardně doručována v rozmezí od 8 do 18 hodin do 24-48 hodin od expedice. - UPOZORŇUJEME ZÁKAZNÍKY, ŽE SI NEMOHOU VYBRAT PŘESNÝ ČAS DOVOZU ! JE POUZE V DANÉM ROZMEZÍ !

Pro slovensko je doba dodání cca 48-72hodin - pracovní dny a zásilku Vám doveze PPL/DHL - nově od 1.2.2015

Upozornění: Pro zásilky přes PPL je nutné zadat Váš telefonní kontakt  při objednávce !  - bez něj nelze odeslat zásilku .

Možnost volby VEČERNÍHO DORUČENÍ od 17 až do 21 hodin ve vybraných lokalitách. Seznam lokalit naleznete zde.- POKUD BUDETE VYŽADOVAT VEČERNÍ DORUČENÍ - PŘIPIŠTE DO POZNÁMKY K OBJEDNÁVCE ALE NEJDŘÍVE SI OVĚŘTE ZDA JE MOŽNÉ VEČERNÍ DORUČENÍ PRO VAŠI LOKALITU ! POKUD SI VYBERETE VEČERNÍ DORUČENÍ A NEBUDE MOŽNÉ, BUDE ATOMATICKY ZMĚNĚNO NA DENNÍ DORUČENÍ !

Neobdrželi jste Vámi očekávanou zásilku ?

Každá zásilka má své číselné označení, které Vám bude sděleno e-mailem při odeslání zásilky. Pomocí tohoto čísla můžete sledovat pohyb zásilky až k Vám domů. Stačí zadat číselný kód zásilky přímo na stránkách PPL nebo do políčka níže.

V případě, že se Vám nedaří najít Vaši zásilku, či je již několikátý den na cestě k Vám, prosím kontaktujte společnost PPL CZ s.r.o. na bezplatné telefonní lince: 840 775 775

Doběrečné lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou. Terminálem pro platbu kartou je vybaven každý řidič PPL.

Den před doručením zásilky Vás PPL vždy informuje prostřednictvím emailu.

Datum, adresu doručení nebo večerní doručení můžete změnit dle Vašich potřeb prostřednictvím našeho webu www.pplbalik.cz.

V případě změny doručovacích parametrů je nejzazší termín pro doručení zásilky 7 dní od prvního pokusu o doručení.

Řidič PPL Vás bude v den doručení zásilky kontaktovat na Vámi uvedené tel. číslo, aby dohodl podrobnosti předání.

V případě nezastižení Vás budeme informovat prostřednictvím emailu nebo SMS a zásilku Vám automaticky doručíme zdarma následující pracovní den.

Jestliže doručení není úspěšné ani v případě druhého pokusu, bude Vaše zásilka uložena na příslušném depu po dobu 7 dní. Pro sjednání třetího doručovacího pokusu je nutno kontaktovat PPL.

Cestu Vaší zásilky můžete sledovat na webových stránkách www.ppl.cz, prostřednictvím mobilního webu http://m.ppl.cznebo prostřednictvím mobilních aplikací PPL CZ pro iPhone nebo Andriod (ke stažení na webu PPL)

Na stránkách www.ppl.cz lze využít harmonogram doručování s nejpravděpodobnějším časem doručení Vaší zásilky, dle PSČ doručení.

Obecné informace 

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu

Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad

Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči

Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní

Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení

Zákaz prodeje tabákových výrobků, elektronických cigaret a alkohlu osobám maldších 18-ti let dle zákona č.379/2005 Sb. o opatřeních k ochraně před škodami působenými tabákovými výrobky, alkoholem a jinými návykovými látkami a o změně souvisejících zákonů ve znění zákonů č. 225/2006 Sb., č. 274/2008 Sb. a č. 305/2009 Sb.